Представяне на CARDINAL GOLD WINE

На 25 септември в столичния Club Eleven Sofia с грандиозно шоу, сред многобройните си гости – приятели и клиенти, Таня Китик представи новия бранд CARDINAL GOLD WINE.

Това е третия продукт в листата на фирмата, в който към висококачественото вино е добавено злато. Пенливото вино е произведено от френския сорт Алиготе, с добавени 23-каратови златни частици. CARDINAL GOLD се отличава със сламеножълт цвят със зеленикави оттенъци, лекота, свежест, хармоничен вкус и нежен букет. Ароматът на виното е приятен и плодов, долавят се тонове на дюля и ябълки. Букетът цветя, който се усеща при отпиване, в комбинацията с плодов привкус гъделичка вкусовите рецептори, а краят е с леки нотки на лешник. В сравнение с всички други бели вина киселините в CARDINAL GOLD са много по-приглушени, което го прави подходящ както към ястия с месо и риба, така и към десерти, сирена и плодове.
Освен богатата шоу програма гостите бяха изненадани и със специална церемония по поднасяне на всяка поръчана бутилка, лично поднесена от Кардинал и неговата свита. Сред специалните гости на събитието бяха сръбската звезда Tea Tairovic и босненския певец Emir Djuloic, Мисис България 2017 Цветелина Чорбанова и съпругът и, бизнес дамата Мая Хътчинс, адвокат Валентина Стоева, участникът от форматът „Фермата“ Венцислав Димитров и бизнес партньори на госпожа Таня Китик. Цялостната организация на събитието бе поверена на Весела Шаранкова и един от най-добрите режисьори Силвестър Лолов от продуцентската компания САН Продъкшън ЕООД.

 

Ivo Ivo

Login

Lost your password?
%d блогъра харесват това: